sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Terveisiä Vililtä!

Hei!
 
Täälllä Vili(ent.surku)lähettää kuulumisia.Kesä meni ja vaihtui syksyksi.Ja minä ja kissakaverit ja se koira ollaan muutettu.Se oli kivaa,kun mami pakkasi tavaroita,leikimme Wallun kans pahvilaatikoissa.
 
Asun nykyään Turengissa,Kuumolan alueella.Minä poika otin nokkiini muutosta ja näytin mieltäni,ekana yönä nostelin tassulla wc-pytynkantta ylös ja alas,pam..pam..pam!!(Hih,se oli kivaa!)Seuraavana yönä raavin wc:n ovea mourusin niin paljon kun minusta ääntä lähti,ja varmaan kuuli naapuritkin?Mami sanoi,et kuulosti kun olisin huutanut,et "avaaa oviiiii..haluuu!"Nyt olemme asuneet täällä kaksi kuukautta ja minä olen jo kotiutunut,tottunut uusiin ääniin ja hajuihin..yms.
 
Emme saa olla enää vapaana ulkona,kun meillä ei ole enää sitä ulkoaitausta,se vähän harmittaa,mut kun käymme ulkoilemassa olemme valjaissa(mami osti uudet mulle ja Wallulle).Meillä on sellainen oma takapiha,missä olemme ulkona,nyt emme paljoa ole ulkoilleet,kun jatkuvasti sataa,mutta sisällä on kiva istua lämpöisessä ja seurata lintuja ikkunasta.
 
Syksyisin terkuin:Vili.
 
 
 
 
 
ps. lisää Vilin kuvia julkaistaan pian.. =)

1 kommentti: