lauantai 26. syyskuuta 2015

Ronnie kämppän haussa



Mä olen aika viilee ja komee kolli ja asunut jo jonkin aikaa täällä Kattilassa. Mä tulen toisten kissojen kanssa toimeen ja toivoisinkin et uudes kodis olisi jo valmiiksi kissakaveri, toki mä voin huolia jonkun mukaani myös täältä Kattilasta.

Mä oon vähän varauksellinen ihmisten suhteen. Mut kyl mua jo jotkut pystyy silittämäänkin. Sanovat kehityskelpoiseksi, kunhan vaan pääsisin uuteen kotiin. Mä toivoisin et sä olet kärsivällinen mun suhteen. Musta kuoriutuu kyllä täys kotikissa, kun mulle vaan antaa aikaa. Mä olen tutustumisen suhteen vähä hitaasti lämpiävä. Asiaa voi auttaa myös pikku herkuilla. Ainakin whiskasin härän makuiset herkkutikut kelpuutan. Tosin eihän niitä nyt alvariinsa auta antaa etten lihoo.

Eli komee kundi etsii loppuelämänsä kotia tositarkoituksella. Tuu treffeille ja kysy mun nykyisiltä palvelijoilta Kattilassa lisää.

1 kommentti: