lauantai 11. helmikuuta 2012

Mörrin terveiset!

Hei vain Kissakoti Kattilan väki!

Minä Mörri (ent.nimeltäni Häirikkö) kattilan asukkaaksi tulin 2.7.2007. Minut loukutettiin eräältä asuinalueelta, jossa he väittivät mnun pureskelleen muiden häntiä. (Varmaan luulo johtui minun omasta töpöhännästäni)

Tullessani olin todella arka ja kiukkuinen tapaus. Alussa minulla olikin oma huone jossa tyydyin vain säikyttelemään huoneeseen tulijoita.. Se oli hauskaa ;) Sitten sain ikävän flunssan ja minut jouduttiin siirtämään häkkiin, jotta minua voitaisiin lääkitä. Silloin minusta tuli todella äreä, enkä sietänyt esimerkiksi, että minun häkkiäni siivottiin. (Onneksi tämä minun nykyinen omistaja ei minun parista "pienestä" läppäisystä välittänyt vaan siivosi sen kuitenkin). Lopulta tuli aika, että minut saa päästää sieltä häkistä ulos muiden vapaiden kissojen joukkoon..

Noh, eihän niistä oikein kukaan minusta välittänyt joten päätin sitten majottua wc:n yläpuolella olevalle katto tasanteelle, josta tulin pois vain syömään. Lopulta tämä minun nykyinen omistajani päätti, että haluaakin minut itselleen omaan kotiinsa. Hieman hänkin minua vielä silloin arasteli ja vain välillä hieman ohimennen uskalsi silittää, joten saadakseen minut koppaan hän houkutteli minut sinne kanan palasilla! =D

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Kotiuduin melkeinpä samantien uuteen ympäristööni ja olen ollut siitä asti oikein tyytyväinen.

Virtsakivet ovat minua hieman alkaneet näin vanhemmiten vaivata, mutta onneksi niihin auttaa tuo erikoisruokavalioni.  Arvioitua ikäähän minulla siis on noin 10 vuotta.

Nyt olen seurakseni saanut kaksi kivaa narttukissaa, joista tuo Vilma (villi) taitaa kuitenkin olla se läheisin ja onhan tuo uusin tuloskas, kollipoika Pörrikin (Pyllerö) ihan mukava kaveri =)

Toivon kaikkea hyvää teille koko Kissakoti Kattilan väelle ja toivottavasti moni muukin kohtalotoverini löytää teidän kautta uuden hyvän kodin =)
T:Mörri (Ja emäntäni Katja)


(Ensimmäisessä kuvassa olen minä ihan itse *Mörri* ja toisessa kuvassa Vilma pitää minua tyynynään) =)


2 kommenttia:

  1. Näin myöhemmin todettiinkinn ettei Mörrillä mitään virtasakiviä edes ole, (pieni virhe siis diaknoosisssa) Lopulta todettiin että Mörrillä on vehnä allergia, josta oireet ovat johtuneet.. Nyt siis ollaan tarkkoina ruokien kanssa, etteivät sisällä venhätuotteita =)
    *T:Katja*

    VastaaPoista
  2. Hienoa että oikea syy selvisi lopulta.

    VastaaPoista