lauantai 17. maaliskuuta 2012

Terveisiä Vililtä!

Heippa!

Täällä tervehtii Vili (ent.surku)Olen asunut uudessa kodissa vuoden ja olen kotiutunut hyvin. Tykkään kovasti ruuasta ja olen hiukan pyöristynyt, olen kuulemma hassu-kissa, nukun mitä hassuimissa asennoissa, tykkään raahata sohvatyynyjä paikasta toiseen. Olen kekseliäs kissa.

Kun Vallu-kaverini ei jaksa tai sitä ei huvita leikkiä, keksin kyllä itse tekemistä, tykkään seurata lintuja ikkunasta,pestä sukkapalloa koiran vesikupissa, kantaa lelujani ja mamin sukkia ympäri taloa. Odotan kovasti ulos pääsyä, isäntäväki rakensi viime kesänä meille kissoille ulkotarhan ,siinä on kiipeilypuita ja piiloja ja vanha koirankoppi jossa voimme välillä touhuiltamme huilata.

Niin ja melkein unohdin kertoa, isäntäväki kantoi Joulukuussa puun sisälle, ne sanoi sitä Joulukuuseksi, vau mikä joulupallojen ja nauhojen kimallus, en millään olisi tahtonut pitää tassujani kurissa, kun ne pallot ja nauhat olivat niin kivoja.

Kevättä ja kesää odotelessa terkuin: Vili.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti