torstai 2. kesäkuuta 2011

Kissaterveisiä

Saimme tämmöisiä terveisiä entiseltä asukiltamme:

27.4.2011

Hei!

Sain uuden kodin 3.3.11.Rengon Kaloisilta, alku oli hieman hankalaa ja ikävää, kun sairastuin Kalikivirukseen. Uudet omistajat käyttivät minut eläinlääkäritädin luona, ja niin sain lääkettä, hellää hoivaa ja rakkautta ja niin minä paranin. Uudessa kodissani on koira ja kaksi muuta kissaa, vanhan Viivin kanssa tulisin kyllä toimeen, mutta se on hiukan äkäinen välillä, haluaa olla omissa oloissaan.Wallun kanssa tulen tosi hyvin juttuun, se on saman ikäinen ku mä, me leikitään"kissaa ja hiirtä "takaa -ajoa, piiloa ja sitten hyökätään, seuraamme yhdessä ikkunasta lintuja ja välillä nukutaan ja syödään.Olen käynyt ulkona typerissä valjaissa, en tykännyt. Se talon koira on kauheen iso, alkuun pelotti, mut sehän on ihan hyvä tyyppi, yrittää tulla mun ja Wallun leikkiin mukaan, mut ei me oteta sitä, emäntä komentaa sitä, et me saadaan leikkiä rauhassa. Olen kotiutunut hyvin ja tykkään olla uudessa kotona.

Kesää ja pörriäisiä odotellessa terkuin:  Vili  (ent.Surku)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti